Мета: перевірити рівень застосування
учнями знань про комп'ютерні презентації, з’ясувати рівень засвоєння практичних
вмінь створення презентацій, вміння обирати дизайн та застосовувати ефекти
анімації для зацікавлення слухача; виробляти в учнів уміння вислуховувати один
одного, розвивати мислення високого рівня: аналізувати, зіставляти, оцінювати.
Тип уроку: урок перевірки знань, умінь і навичок.
Обладнання: інтерактивна дошка, зошити, ручки, картки з
критеріями оцінювання презентації, учнівські презентації.
Хід
уроку
І. Організаційний момент
1.
Повторення правил техніки безпеки в комп'ютерному класі.
2. Підготовка
комп'ютера до роботи.
ІІ.
Захист творчих проектів
Учитель. На попередніх уроках ви працювали над творчими проектами. Сьогодні кожен з вас представлятиме й
захищатиме їх. Кожен з вас має оцінити презентацію свого колеги. Перед вам
знаходяться критерії оцінювання. При оцінюванні й виставлянні балів необхідно
звертати увагу на зміст слайдів, дизайн, використання різних ефектів анімації,
звуковий супровід, естетичне оформлення та загальне враження. За кожну
критерію можна виставити бали від 0 до 5.
Вам необхідно уважно слухати,
аналізувати, робити помітки та активно долучатися до оцінювання презентацій.
Учні по черзі представляють свої
презентації, а решта – оцінює. Вчитель теж оцінює кожну презентацію,
використовуючи критерії.
ІІІ. Підведення підсумків уроку
Вправа «Коло ідей»
·
На сьогоднішньому уроці мені найбільше
запам'яталося…
·
Чи досягли ми мети, яку поставили
на початку уроку?
·
Що було легким, а що складним?
Вчитель дякує учням за
презентації, виставляє бали кожному учню, враховуючи учнівська оцінювання,
відзначає змістовні, естетично оформлені презентації.
ІV. Рефлексія



V. Домашнє завдання
Повторити тему «Комп’ютерні
презентації», готуватися до тематичної атестації.
Немає коментарів:
Дописати коментар