Аналіз контрольної роботи з математики
у
5-Б класі Варвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дата: 26 грудня
2016 р.
Всього учнів у
класі – 17 учнів.
Писали роботу – 14 учнів.
В контрольній роботі було запропоновано складену задачу,
математичні вирази, задача на знаходження об’єму прямокуитного паралелепіпеда,
завдання на знаходження невідомого числа складанням рівнянь.
Згідно робочого навчального плану та календарного
планування, відповідно до програмових вимог, в 5 класі.
Написали роботу
на:
·
Початковий рівень(1-3 б.) – 4 учні
(Журавльов Є., Бойко Е., Оніщенко О., Лебедь О.) – 29 %.
·
Середній рівень (4-6 б.) – 5 учнів
(Хажанець С., Дмитренко М., Лопастинська К., Красій А., Карпов Р.) – 36 %.
·
Достатній рівень (7-9 б.) – 2 учні (Приліпко
Д., Константінова Д.) – 14 %.
·
Високий рівень (10-12 б.) – 3 учні (Мащенко
О., Бойко А., Сисоєв Д.) – 21 %.
Типові помилки,
допущені учнями в контрольній роботі:
1.
в ході розв’язанні складених задач;
2.
нечітке розуміння умови текстових задач;
3.
обчислювального характеру;
4.
складанні умови і розв’язуванні;
5.
обчислення числових виразів;
6.
не знають формул обчислення
периметра трикутниката об’єму
прямокутного паралелепіпеда;
7.
розвязування завдання нераціональним
способом.
Успішність – 71 %, якість – 35 %.
Вчитель
математики
Аналіз контрольної роботи з математики
у
5-А класі Варвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дата: 26
грудня 2016 р.
Всього учнів у
класі – 18 учнів.
Писали роботу – 16 учнів.
В контрольній роботі було запропоновано складену задачу,
математичні вирази, задача на знаходження об’єму прямокуитного паралелепіпеда,
завдання на знаходження невідомого числа складанням рівнянь.
Згідно робочого навчального плану та календарного
планування, відповідно до програмових вимог, в 5 класі.
Написали роботу
на:
·
Початковий рівень(1-3 б.) – 4 учні (Істоміна
Б, Неділько А., Хлуднєва А., Шухарьова В.) – 25 %
·
Середній рівень (4-6 б.) – 5 учнів (Бачиш
І., Клименко О., Рогожина А., Шпитяк С., Шушвал С.) – 31 %
·
Достатній рівень (7-9 б.) – 3 учні (Павленко
М., Трипольський В, Татарченко В., ) – 19 %
·
Високий рівень (10-12 б.) – 4 учні (Бабенко
Г., Дрюк В., Кочерга Д., Бондаренко К.) – 25 %
Типові помилки,
допущені учнями в контрольній роботі:
1.
в ході розв’язанні складених задач;
2.
нечітке розуміння умови текстових задач;
3.
обчислювального характеру;
4.
складанні умови і розв’язуванні;
5.
обчислення числових виразів.
Успішність – 75 %, якість – 44 %.
Вчитель
математики
Немає коментарів:
Дописати коментар