вівторок, 4 квітня 2017 р.

Урок  27
Тема: Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
Мета:
·        навчальна: закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, вдосконалити  навички створення циклічних алгоритмів та алгоритмів з розгалуженням, готуватися до контрольної роботи;
·        розвивальна: розвивати вміння мислити за аналогією, сприяти розвитку уваги учнів, формувати навички самоконтролю;
·        виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, самостійність, відповідальність, віру у власні сили.
Тип уроку: урок коригування знань, умінь і навичок.

Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»
1.     Що таке алгоритм? (це запис скінченої послідовності вказівок, виконання яких призводить до розв’язання певної задачі.)
2.     Хто або що може бути виконавцем алгоритму? ( жива істота або автоматичний пристрій – робот, електронна обчислювальна машина.
3.     Що таке система вказівок виконавця?( це множина (сукупність) всіх вказівок, які може виконувати даний виконавець.)
4.     Що таке середовище виконання алгоритму?(  об’єкти, з якими працює виконавець у процесі виконання алгоритму.)
5.     Що таке лінійна структура алгоритму?(  це така структура (сукупність) вказівок, у якій всі вказівки виконують послідовно: одну за одною у порядку запису їх в алгоритмі.)
6.     Що таке алгоритм повторення? (Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним)
7.     Як завантажити середовище Scratch? (Усі програми. Головного меню або за допомогою значка на Робочому столі)
8.     Як обирати виконавці у середовищі Scratch?( виконавців можна долучати:з бібліотеки Scratch;з мережі (локальної чи глобальної);як об'єкти, створені в інших графічних програмах (наприклад, GIMP);як об'єкти, створені у графічому редакторі, вбудованому у Scratch.)
9.     Як створити циклічний алгоритм з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч?(Для створення циклічних алгоритмів а визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч використовують команда Повторити К, де параметр К вказує на кількість повторень у тілі циклу).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Індивідуальне виконання завдань
Завдання 1. Скласти проект:

Завдання 2. Для спрайту Рудий Кіт намалювати квадрат із довжиною сторін 50 кроків, використавши вказівки керування, руху й малювання та повторення.
Алгоритм виконання:
1.    Запустити програму Скретч на виконання.
2.    Для того, щоб Рудий кіт намалюва квадрат саме такого розташування на Сцені, потрібно задати відповідне початкове положення виконавця. Це можна зробити поворотом зображення виконавця, розміщеного над ярликом вкладок.
3.    Обираємо в вікні програми Скретч блок команд Керування та обираємо кнопку Коли натиснуто.
4.   Переходимо блоку Олівець, перетягуємо кнопки Очистити,  Опустити олівець, Задати колір.
5.   Обераємо команду Керування, перетягуємо кнопку Повторити 4 рази.
6.    Переходимо блоку Рух, обираємо кнопку Переміститись на 50 кроків, натискаємо кнопку Повернути на 90 градусів.
7.     Додайте до програми кілька команд, щоб завершити орнамент.
V. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VІ. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал, готуватися до контрольної роботи
VІІ. Рефлексія

Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»

Немає коментарів:

Дописати коментар