понеділок, 13 лютого 2017 р.

Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин

Урок 38
Тема: Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Тема:
o       навчальна: сформувати уявлення про синтаксис і семантику скороченої і повної форм операторів розгалуження; сформувати вміння обирати дії залежно від виконання умови, складати, виконувати, змінювати алгоритми з розгалуженнями, навчити будувати алгоритмічні розгалужені конструкції;
o       розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей, увагу, креативність; сприяти всебічному розвитку;
o       виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики; виховувати культуру записів.


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
o       Що вивчає наука логіка? Що вивчає математична логіка?
o       Що таке висловлення? Наведіть приклади істинних і хибних висловлень.
o       Які логічні операції ви знаєте?
o       Що називається логічною константою?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроків
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Розгалуження ‑ така форма організації дій, при якій залежно від виконання або невиконання деякої умови здійснюється або одна, або інша послідовність дій.
Розгалужений алгоритм – це алгоритм, який під час виконання має умову і набуває 2 значень: true або false. В результаті чого може виконуватись по різному.
Розгалужений алгоритм має 2 типи розгалуження:

Повне розгалуження

If <логічний вираз>
Then begin
         <послідовність команд 1>
                   end
Else begin
         <послідовність команд 2>
                   end;
Неповне розгалуження


If <логічний вираз>
Then begin
<послідовність команд >
         end;


V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
         Робота з підручником: аналіз задачі 1, ст.201.
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання:
1.     Скласти алгоритм за допомогою блок-схем. Дано три числа. Визначити максимальне з них.
2.     Завдання 4, ст.206 підручника
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
o       Що таке розгалуження?
o       Які існують типи розгалуження?

ІХ. Домашнє завдання: п.6.4

Немає коментарів:

Дописати коментар