Урок 38
Тема: Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Тема:
o
навчальна: сформувати
уявлення про синтаксис і семантику скороченої і повної форм операторів
розгалуження; сформувати вміння обирати дії залежно від виконання умови,
складати, виконувати, змінювати алгоритми з розгалуженнями, навчити будувати
алгоритмічні розгалужені конструкції;
o
розвивальна: розвивати
мислительні процеси дітей, увагу, креативність; сприяти всебічному розвитку;
Тип уроку:
засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання
та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І.
Організаційний етап
ІІ.
Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
o
Що вивчає наука логіка? Що вивчає
математична логіка?
o
Що таке висловлення? Наведіть приклади
істинних і хибних висловлень.
o
Які логічні операції ви знаєте?
o
Що називається логічною константою?
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ.
Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроків
IV.
Вивчення нового матеріалу
Розповідь
учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Розгалуження ‑ така форма організації дій, при якій залежно від виконання
або невиконання деякої умови здійснюється або одна, або інша послідовність дій.
Розгалужений
алгоритм – це алгоритм, який під час виконання має умову і набуває 2 значень:
true або false. В результаті чого може виконуватись по різному.
Розгалужений алгоритм
має 2 типи розгалуження:
Повне
розгалуження
|
|
If <логічний
вираз>
Then begin
<послідовність команд 1>
end
Else
begin
<послідовність
команд 2>
end;
|
|
Неповне
розгалуження
|
|
If
<логічний вираз>
Then begin
<послідовність
команд >
end;
|
V.
Фізкультхвилинка
VІ.
Усвідомлення набутих знань
Робота з підручником: аналіз задачі 1,
ст.201.
VII.
Формування вмінь та навичок
Практичне
завдання:
1. Скласти
алгоритм за допомогою блок-схем. Дано три числа.
Визначити максимальне з них.
2. Завдання 4, ст.206 підручника
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та
порушення зору
VIII.
Підбиття підсумків уроку
o
Що таке розгалуження?
o
Які існують типи розгалуження?
ІХ.
Домашнє завдання:
п.6.4
Немає коментарів:
Дописати коментар